Saturday, June 26, 2010

perlu ke ber"anonymous"?

www.tips-fb.com


ape masalah dorang ye? aku tak paham betul lah.
nape sakit hati sgt? ade aku kacau dorg ke ha? ade ke patut?
aku tak pernah nak ganggu korang nk update status ape pun kat facebook.
yg kau nak maki maki aku apsal? suke ati aku lah kan nak update status ape pun.

ishh. geram lah. pastu nak attack aku kat formspring and ber anonymous. knp?
takot ye klu aku tau kau sape? ceh! giler tak jantan atau betina kau. hohoho~
kot ye pun klu sakit hati atau menyampah dgn status aku kat facebook tu, delete je aku dr friendlist kau. kan senang? aku tak kesah pun.

ape guna letak kau kat friend list aku klu sakit hati dgn aku. klu setakat nk add sbb suke2, tp tak berkomunikasi, ape cer brader or sista? ayooo. amaa. apaaa. ;p
.

sekali lah aku nk ingatkan, klu sakit hati, takyah nk sebuk2 tgk or baca status aku tu takpun delete aku trus dr friend list kau keyh? ;)

chowwwzz! ;)

mood:
so, jgn ganggu aku okey cik anonymous??





Meh Like sini! ;)

6 yang sayang iena.banana:

Anonymous said...

bengang nya ngan orang mcm tuh....

nurulyena said...

kan??? tu lahh. tetiba je nak attack.
sy xdepun buat salah ape2. klu ade slah, mmg scara terbuka sy mntak maaf kt fb. ni sakit hati dgn sy. hohoho~

@cik_ezati said...

orang yg sakit hati dgn kamu, dye makin nk tahu ape yg kamu buat..cam stalker terhebat haha tapi stalker camnie, stalker yang annoying :Pp

Unknown said...

org mmg xleh tgk kite senang.. that's y lah diorg buat mcm tu.. so childish... kesian btol lah kt anonymous tu... huhu

Hasrol Nizam said...

dah namanya anon ~ annoying.. pekak kan telinga, butakan mata..

nurulyena said...

zati: tu lah. stalker giler. klu sakit hati duk diam je lahh. xyah smpai nk maki2 sy. tol x? btw tens bg comment. =)

zaza: tu lah. manusia kan?? tahu xpe. sy dah hide buat smntara waktu formspring sy. tens. =)

hasrol: tu lahh. insyaallah. tens. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...