Friday, June 25, 2010

dah minat bola sebab?

www.tips-fb.com

baru baru ni aku tgk Fifa World Cup 2010. mula mula mls giler nak tgk. tp dah sbb aku duk dpn tv, aku pun join je lah adek aku tgk bola.
mase tu Portugal vs. Korea Selatan kot. ngee~
dlm duk tgk tu. terpandang plak si Cristiano Ronaldo. dia asek snyum je.
lagi2 klu rakan rakan dia jaring kan gol.
tak disangka sangka aku jatuh minat plak tgk bola hnye disebabkan mamat ni eyh! hehe~
lpas ni klu Portugal ada lawan lagi, mmg aku duk melanguk dpn tv je lah jawab nye. hahaha. sbb nak tgk Cristiano Ronaldo punye pasal.

aku agak terkejut jugak ehh sbb Portugal dah kalah kan Korea dgn 7 - 0! pergh!! hebat sungguh mamat mamat Portugal ni. hahaha~
tp sian plak wakil Asia kite iaitu Korea sbb kalah teruk. tp takpelah sbb dorg lawan dgn team kuat. tu pasal lahh. heee~
pe2 pun. suke Portugal! opps! Critiano Ronaldo lah. ngee~
*mood: gatai! hee~

chowwzzz!!

Meh Like sini! ;)

4 yang sayang iena.banana:

Kaito said...

biasa la...orang enchem..sape tak suke kan. Pompuan yang tak minat bola pun jadi minat,,,haha

nurulyena said...

hahahaha. tu lahh. kdg2 tgk dia xde lah ensem mane.
tp dia snyum tu manis. tu pasal suke.
hahahha. =)

diriku said...

he2..minat bola sbb ronaldo ke..

nurulyena said...

hehehehe. ntah! ye kottt.
kuikui. =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...