Monday, November 22, 2010

three awards. ;)

www.tips-fb.com
okey iena dapat awards lagi. kali ni iena nak make it simple but cute. bukan malas nak buat entry panjang panjang, tapi kerana kesuntukan masa. kalau di kumpul award, kang makin menibun lak hutang award iena kan?

award award yg iena dah dapat, iena lebih senang letakkan terus ke sidebar. harap pemberi award tak kisah lah ye? okey now iena nak summarize kan award yang diberi oleh cik comot, cik tomato and encik eddy. thank you so much sbb perhatikan belog iena yg baru di ubah suai.

first, untuk award from cik tomato, award ni ade selitkan bbrapa soalan. iena jwab dengan simple keyh?

1) beri satu nicknames untuk saya:
cik tomato yg cutes. ;)

2) ucapan untuk pemberi award: 
thank you so muchaa cik tomato. next time, bagi lah lagi. u're rock! ;)

3) berikan 6 nama artist yang korang minat:
kalau saya kata saya hanya minat/adore/diehardfan Datuk Siti Nurhaliza sahaja?

4) bagi award ini kepada 10 blogger yang mempunyai belog yang cantik lagi cun.
takmo tag ramai leh tak? tenkiu. ;)


second, award ni from cik comot. thank you so much cik comot.

anda di tag untuk menerima award ni:


third, last but not least award ni from encik eddy. thank you sgt encik eddy. baru skrg saya baru dapat buat entry untuk award. btw, thanks a lot! ;)

anda di tag untuk menerima award ni:


okey, selesai sudah 'hutang' saya. thank you again kpd semua yg bagi award.
enjoy. ;)
Meh Like sini! ;)

1 yang sayang iena.banana:

tiefazatie said...

tq darl!hihi...xsangka dpt lg..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...