Monday, June 29, 2009

Tiba - tiba lak rase sedey! ;(

www.tips-fb.com
Micheal Jackson/Mikaeel Dlm Kenangan


Mcm biase bangun tido je mesti on9. Tapi hari ini aku bgun agak lmbat! Adoi! Ape mslah ntah aku neh. Hahahaha. Mcm biase jugak aku akan bukak facebook, myspace, friendster, blog and youtube.

Dalam dok maen2 facebook tuh, ternampak plak kuiz ttg Raja Pop Dunia, Micheal Jackson. Aku pun buat lah. Huhuhu. Aku pun bukak lah youtube nak tgk klip video lama dia yg best. Music video yg mnjadi favourite aku smpai skrg ialah music video lagu Thriller (Geli Mat tiru plak!), Black Or White, Beat It, Billie Jeans, Too Bad (Ghost) dgn Smooth Criminal. Sgt2 best!!!

Asyik2 aku tgk music video, sambil tu aku search lah video time dia dtg Malaysia pada tahun 1996 dulu. Aku dpt lah akhirnya. Dlm klip video tuh salah sorg peminat dia dpt peluk dia atas stage! Wow! Best nyer. MJ pun peluk dia se erat2 nya! Aduh. Sgt best. Apekan daya aku xde di situ. Aku baru je darjah satu. Camne nak pegi?? Hahahaha.

Lepas aku tgk klip video dr Malaysia tu, aku klik plak video dr Munic (betul ke nie? Aku pun x penah dgr negara ape ni. Huhuhu.). Dalam klip video tuh, dak pompuan nih menangis nak MJ! Sampai dia dpt naik je atas pentas, dia peluk MJ sekuat2 nya smpai nyanyian MJ terganggu! Yang buat aku sedey tu, lagu yg dia tgh nyanyi time tu, You Are Not Alone! Dah lah budak tuh nangis2. Aku pun menangis doh! Ye ar. MJ dah xde. So bile aku tgk balek video2 dia, dia mmg terbaik. Huhuhu. Lama gak lah aku nangis. Huhuhuh.

Aku mmg peminat MJ dr dulu. Suke tgk klip video dia especially Ghost tuh! Sgt best! Tp, ape kan daya, MJ dah xde nak mnghiburkan hati kita sume dgn lagu2 dia yg penuh makna. Huhuhu.
Aku igt bile dia nak buat "comeback" dgn konsert jelajah dia, aku nak pegi. Tapi ape kan daya, x sempat dia nk menghiburkan peminat2 dia seluruh dunia. Huhuhu. Agak sedey ar.

Neway, hidup mesti di terus kan. Bagaimanapun, semoga Allah mencucuri rahmat terhadapnya. Dia pun meninggal hari Jumaat. Semoga dosa2 dia terhapus same sekali bila dia dah memeluk agama Islam November tahun lalu. InsyaAllah.

p/s: Lagu You Are Not Alone utk korg! ;(
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...