Saturday, July 4, 2009

KEMBALI PULANG! ;)

www.tips-fb.com
Uniten Muadzam Shah, Pahang.


Rase nye dah nak 3 hari aku tak update blog ku yg tercinta neh. Hehehehe. Yelah. Tak de benda nak cite lah. Hehehehe. Skrg nih aku sibuk mnjalankan kegiatan menurunkan berat badan. Jus Mate 5 yg aku minum nih pun nak hbis. Oh No! Kena beli yang baru! Huhuhu. Terpaksa lah aku laburkan RM450 utk beli JM5 nih. Harap2 kali ni berjaya lah dgn usaha dan semngat yang tekad. Huhuhuhu. Kamu semua doakan aku yer?? ;)


Sedar tak sedar dah nak sebulan aku bercuti sakan di rumah. Hahahaha. Byk perkara yg aku buat mase cuti semester kali nih. Tapi selalu nya aku di rumah. Nak keluar pun malas. Bukan nya ape, malas gila nak tekan pedal clach yg melecehkan di KL yg besar nih. Dah lah selalu jem. Huh! Tension nye. Naik lenguh kaki aku. Kalau auto xpe lah jugak. Huhuhu. Takpelah, dah itu je lah rezki yang aku ada pemberian bapak aku. Sayang abah lah! Hehehehe.

Esok, aku akan berangkat ke luar bandar. (Ceh! Mcm ke luar negara plak! Hehehe.) Bukan nye nak bercuti, tapi nak sambung lagi semester yang baru nih. Enjoy2 gak, tp pelajaran jgn lupa. Kali ni aku ada azam baru. First, azam turunkan berat badan ke berat ideal. Second plak, nak naik kan balek CGPA aku yg turun baru2 nih. Ade juga perkara yg sgt2 tak baik yg mmg patut aku tggalkan. Tak patut aku melakukan perkara itu. Nasihat kawan baik ku tidak di endahkan. Oh, im sorry my friend. Tapi kali ni aku betul2 nak tinggalkan. Promise! Huhuhuhu.


Jadi, setelah aku sampai ke sana, aku akan mulakan hidup yang baru dan azam yang lebih baru. Azam yg yg tertinggal dahulu, di bawa ke sem ni. InsyaAllah, aku akan laksanakannya sebaik mungkin. Kepada rakan2 seperjuangan, SELAMAT KEMBALI KE MUADZAM SHAH TERCINTA. Hahahahaha. ;)


Chowwwzzz! ;)

p/s: Tiada lagi kebebasan. Huhuhuhu.
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...