Wednesday, July 8, 2009

Disebabkan mop!! Adoi!

www.tips-fb.com
Kisah bermula bila aku dan Yana disuruh amek mop di rumah Bella. So, aku dan Yana pergi lah ke DH1-00-05 utk amek mop kiteorg yg dipinjam oleh Bella itu. Hehehehe. Sampai je kat pintu. Oh! Pintu rumah dia berkunci. Kiteorg berketuk bertalu2 dgn salam. Berkali2 bagi salam dan ketukan pintu itu hampir memecah suasana malam yg lebih kurang pukul 11.50p.m mase tempatan.

Ketuk punye ketuk punya ketuk. Tak da yang bukak. Adoi. Pergi ke tingkap sebelah tu gelap. Takot dah tido. So, Yana bagi cadangan pergi ke tingkap di seberang sana bersebelahan tasik yg gelap itu. Aku pun ikut lah. Sebab nak amek mop kan. Nnt Nyomel xleh nak mop. Huhuhuhu.

Dgn niat yg tulus dan ikhlas nak amek mop shj, kiteorg ketuk lah tingkap bilik Bella time tuh. Tibe2 dgr orang menjerit2 ketakutan keluar bukak pintu. Rupa2nya Bella dgn Riri yg berlari. Tibe2 dgr plak suara kwn2 yg lain dtg dgn tibe2 mnyerang rumah itu. Aku dgn Yana bertindak utk menyorok. Aduh. Ape lah masalah diaorg neh. Xyah kot nak pggil sume org. Kiteorg nak mop je lah.

Nyorok punye nyorok punye nyorok, aku lalu lah depan tingkap tuh balek. Tibe2 diaorg jerit. Mak aih! Apahal. Then aku dgr Pika jerit, "Wey! Iena lah! Wey! Chill! Iena lah!". Byk kali aku dgr Pika ulang. Then dorg bukak tingkap, marah kiteorg plak. Adoi. Nak amek mop je kot. Sape suruh xnak bukak pintu depan.

Sumpah lawak lah. Kiteorg xdak niat pun nak takut kan sape2. Nak buat ape nak takut2 kan org sedangkan diri sendiri pun penakut. Hahahhaa. Takpe lah. Lepas ni, jgn lah tak bukak pintu ye kwn2. Hehehehehe.

Chowwwzzz! ;)

p/s: Bile org ketuk pintu dan org tu bg salam, bukak ah. Takkan Hantu bg salam kot! Hahahaha.
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...