Thursday, July 16, 2009

kelas OH kelas!

www.tips-fb.com
Waduh2. Sudah start blajar lah dis week. Sgt2 x best. Semangat blaja x smpai lg lah.Hahahaha. Asal lah rase malas giler nak g klas and rase nk tido je memnjang. Hahahaha. Agak keliru di situ. Tolonglah jgn malas iena oiii. Kate dis semester nak naik kan CGPA lagi. Huhuhu.

Buat mase nih, tutorial yang aku dpt byk lah jugak. Itu pun ade yg x dpt buat. Susah beb. Sejak dh msuk 2nd year degree neh, makin susah plak subject2 dia. Rase nk pengsan pun ade. Tp seb bek lah klas x pack sgt. Tp itu pun rase penat. Huhuhuhu. Lecturer2 sume pun okey je. Buat mase ni xde lagi yg buat mslh kat aku. Hahahaha.

K.A.M.I

Dis week ade program yg akan di kendalikan oleh MPP dgn ELC yg diberi name"my heart". Wahhhh. Mcm besh. Dah beli kupon pun. Rmai gak member yg terlibat. Tp rase nye sgt2 busy lah. Dgn meeting nye lagi, dgn nak buat "props" lagi. Adui. Seb bek lah aku bkn slah sorg dr AJK yg terlibat. Dah jadi ketua ARAS 1 & 3 pun rase mcm ntah ape2. Tak tau nk ckp ape dah. Huhuhu. Redha jelah. Kak Baini dh bg tanggungjwb, so go on je lah. Huhuhuhu.


Lynn dan Ngek!

Rase2 nye sem kali ni lebih mncabar dr sem2 lpas. Sbb calculation subject more than theory subject. Itu aku sgt suke. Hahahaha. Drpd theory yg sgt mmboringkan, bek aku kira2. Hhahahaah. Agak susah lah dan memeningkan. Tapi besh. Huhuhuhu. Takpe2. Aku okey je. Chill je. Mesti boleh punye! Huhuhu.

Additional K.A.M.I!

Aku pun xtau nak btau ape agi. So, next aktiviti akan ku update lagi. Jadi, teruskan bsama aku. Hahahahaha.

Chowzzzz! ;)


p/s: Do you remember the time when we fall in love! Weee~ ;)
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...