Wednesday, July 8, 2009

H1N1? Oh no!

www.tips-fb.com
Ayooooo. Demam menyerang aku. Sgt sedey. Kenapa aku jugak yg dia nak serang? Serang lah org lain. Huhuhuhu. Tak sangka plak bila selsema, leh dtg batuk dgn demam plak. Package nampak???
Hahahahaha.

Pada mulanya aku selesema. Then, on the way nak balek ke Muadzam Shah tercinta, time drive tu, tibe2 rase menggigil. Aku pun xtau kenapa. Nervous sbb ape? Ermmm. Entah. Aku pun x sure. Hurm xpe lah. Aku rase mybe perubahan cuaca. Cewah, mcm baru balek dr oversea jep. Hahahahaha. Tapi mlm tuh, badan aku rase mcm nak demam. Penat semcm lah. Dengan hidung yg tersumbat. Tekak sakit. Adoi. Ape ke hal nya aku neh. Xpe lah. Makan je lah ubat yg Shiela bagi. Pastu aku terus tido dgn lena nya. Hahhahaha.

Esoknya, aku g klinik. Seb bek lah doctor kate aku nak demam sbb perubahan cuaca. Sejap panas sejap sejuk. Lega aku. Aku pikir2 dah nak kena H1N1 dah. Adoiii. Syukur lah. Hehhehee. Thanx jugak kat Yana sbb dah teman kan aku g klinik dr pagi smpai ptg. Hehehehe.

Ptg td, kelas Management Accounting. Fulamak, kepala aku mcm org main roller-coster daaa. Hahahaha. Sgt2 pening. Adoiii. Bila aku berjalan, rase mcm aku jalan atas air yg bergoyang2. Adoi makkk. Nak pitam pun ade. Nak drive pun dah tak boleh dah rasenya. Dgn jasa baik Famie, dia sudi drive keta aku yg dia x biase tuh. Maceh ye Famie! Syg awk! Hehehehe.

Ptg tu jugak, Yana plak drive bwk aku g mkn sbb aku lapa. Thanx again Yana. Hehehehe. Nak carik air kelapa susah wooo. So aku decide nak mkn ubat je lah. Rase2 dah ok kot. Hehehehehe.

So, sape2 yg rase nak demam tuh, sila lah jumpa doctor cepat2 eh?? Jgn tangguh2. Nnt lagi teruk. Lagi takut, bila suspect H1N1. Adoii.

Chowwwzzz!!!! ;)

p/s: bile plak H2N2 plak? Hahahaha.
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...