Wednesday, June 24, 2009

Salam Perkenalan! ;)

www.tips-fb.com


Hye, hye, hye kpd sesapa je lah yg singgah blog yg baru aku buat nie haaa. Hahahahah. Tak sangka rupenye aku dah ade blog. Saje je nak merasa. Aku pun xtau kenapa aku suka plak nak buat blog. Tapi bukan sbb aku ikut org tau, cume teringin plak nak kongsi ape2 saje lah yang aku nak kongsi. Siyesly, aku xtau ape aku nak ckp mule2 nih. Hehehehe.

Neway, korg nak tau ke pasal empunya blog neyh??? Meh aku cite kan sikit. weee~
Name betul aku Nurul Amalina. Aku anak sulung dr 2 org adek beradek. Tak ramai pun adek beradek aku. So, xde lah aku nak pening2 kpla. Hahahaha. Korg tau tak aku lahir2 je, berape berat akuh? mesti korg terkezut punyer! 4.20kg!!!! wooo~ Wahahaha. Kaget ya?? Xpe2. di maafkan. Wahahaha. Then, umo aku 6 tahun jew, aku dpt adek (cebok jew! huh!). Aku x puas merasa kasih syg parent aku sorg2! Aleh2, kena kongsi dgn adek aku. Hampeh betul. Hahahaha. Xpelah, at least ade gak teman aku nak g mane2 nnt. Lagi adek laki, boleh aku bwk dia g mane2 jd pakguard akuh. weee~

Pe ke jadah nye tuh???

Nak tau aku skolah kat mane? No prob maaaa. Aku skolah rendah kat SRK Jln Selangor. Tapi kan, dak skolah yg bersekolah kat sebelah skolah aku slalu ejek skolah aku "SKOLAH JUAL SPENDER!" kuang ajo betul. Nak tau name skolah tu? SRK Assunta lah. weee~ kiteorg mmg bermusuh tau. ape2 pertandingan, klu yg ni kalah, puas hati yg itu. klu yg itu kalah, x puas ati yg ini. Mcm biase lah. Budak2. Mane nak kalah kan??? Hehehehe~

Tup. tup. Betul lah org tua2 ckp, "Kalau benci, tanda Sayang!". Haahaha. Agak kelakar lah bile dpt tau, aku dpt msuk SMK Assunta. Mule2 agak terkejut, tp apekan daya, skolah yg ku benci dulu, telah mnjadi skolah aku. Hahahaha. Sgt terkezut! Tapi mmg x di nafikan, skolah tu"speaking" je memanjang. Aku pun dah naik penin. Agak2 ah. Adoi. Itu lah ASSUNTA!
Ad Veritatem, Per Caritatem! Go, Assunta!

5 Commerce 1


Cewah, semangat giler. Hahahaha. Kebetulan plak, rumah sukan pun Assunta tau. weee~
Then, mase akhir form 1, aku masuk band! Bapak best weh! Wlaupun slalu di maki dan di herdik oleh senior2, tp pengalaman yg paling tak dilupakan. Klu boleh, nak msuk skolah balek tau! Huhuhuhu. Cedey nye biler tgglkan band dulu. Tapi xpe2. Hidup mesti di teruskan. Slain band, aku ade gak msuk teater, dikir barat, nyanyian. Tapi aku lebih kpd nyanyian lah kan. Teater xde lah sgt. Huhuhuh. Tapi mmg best. Alngkah indahnye bile aku dpt msuk skolah balek, tp xyah belajar lah. Boleh x? Hahahaha.

Percussionist Section

Aku yg mane satu? Cariklah. Hehehe. ;)

Oklah, aku rase takat ni je aku boleh inform korg. Next post nnt, aku akan cite pengalaman aku bkerja and kehidupan ku di CAMPUS!!!! Jumpe lagi yokss! ;D
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...