Saturday, September 18, 2010

M.Rajoli meninggal dunia. Al-Fatihah.

www.tips-fb.com

pelakon veteran M.Rajoli telah menhembuskan nafasnya yang terakhir kira-kira pukul 11 malam tadi selepas di laporkan kritikal di Hospital Ampang kerana mengalami tekanan darah rendah dan masalah jantung. 


sebelum ni beliau yang menghidap penyakit tumor di bahagian kepala dan pernah melakukan pembedahan.

hurm. pergi juga seorang pelakon veteran yg di sayangi ramai ni ye. dalam dok sebuk dgn kes pembunuhan kejam Datuk Sosilawati, kita pula menerima berita yg lebih mngejutkan.


apa apa pun, mari lah kita sama sama hadiah kan al-fatihah untuk M.Rajoli dan ucapan takziah untuk keluarga beliau.

AL-FATIHAH.

Meh Like sini! ;)

8 yang sayang iena.banana:

ciK_SaLmaH said...

innalillahiwainnailaihiroji'un...

sye penah melawat rakan ayah kt hospital ni..tgk2 upenye arwah m rajoli punye katil bertentangan je dengan katil kawan ayah..dapat tgk arwah face to face..mase tu baru lepas operation..berbeza btol dgn gbr yg last tu...lain sgt2..semoga arwah ditempatkan di kalangan yg beriman...

iena.[banana] said...

oh yeker? tu lahh. sian dia. rase sedeh bila beliau dah takde. hurmmm. amin.tens for the comment. ;)

Fane Davis said...

kecianyer....suka sangat tengo lakonan dia...

GaDis CoMeL said...

al-fatihah. semoga arwah di tempatkan di sisi orang2 beriman. amin.

iena.[banana] said...

fane: kan? iena pun. ;(

iena.[banana] said...

gadis comel: aminnn. ;)

Rizuan Ismail said...

salam takziah buat keluarga arwah. lakonannya akan diingati smpi bila2..

iena.[banana] said...

rizuan: hurmm. tulahh. amin. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...