Monday, September 13, 2010

Datuk Sosilawati mati di bunuh?

www.tips-fb.com

salam lebaran semua. akhirnya dapat juga online. hehe. ni nak kongsi apa yg iena tahu tentang Datuk Sosilawati. ish betul ke dia dibunuh? iena memang berharap sangat yg beliau tidak di bunuh. kesian anak anak beliau. ;(

iena dapat tahu masa pagi raya kedua. terngiang ngiang kat telinga berita tentang kematian beliau. almaklumlah. kalau kat kampung, depan tv lah tempat iena tidur. hehehe. ;)

masa iena dgr berita tu, polis still tak sah kan kematian beliau dan tiga orang yg lain tu. dalam hati bkata, harap harap lah bukan mayat beliau. bayangkan mayat yg polis jumpe tu dlm keadaan mngerikan iaitu di bakar. kejam sangat! haiyaaa! kalau ade pun gambar mayat mereka tu, tak sanggup iena nak tgk. huhuhu.

tapi bila sidang akhbar mlm tadi, rase rase iena macam taknak percaya jugak. sbb masih samar samar. betul ke tu mayat mereka? harap harap bukan. kesian kot. ape lah kejam sangat pembunuh ni. pasal duit sanggup nak membunuh. tu lah dunia.


dah lah di bakar. sebelum bakar di pukul pulak sampai mati. takda belas kasihan ke? YA ALLAH. dah bakar, buang pulak abu diorang ke sungai. hishh. tak baik tau. mereka semua ada keluarga. kesian anak anak.

kalau nak tau lebih lanjut, boleh baca di Kosmo! sahaja. banyak berita tentang Datuk Sosilawati.

kalau betul beliau dah meninggal kan kita, marilah kita sama sama sedekah kan Al - Fatihah. ;(



Meh Like sini! ;)

4 yang sayang iena.banana:

tqa.awesome said...

semoge Allah bagi ketabahan kat family mereka kan.
hish nauzubillah.

iena.[banana] said...

amin. harap harap sgt. ;(

Fane Davis said...

jahat sangat lah orang tuh,inilah manusia kan...sangup buat apa-apa sej auntuk penuhkan impian diri...kecian Family tuh...sedih sesangat.
thanks for sharing k..

iena.[banana] said...

fane: tu lahhhh. sebab tamak kan duit, orang pun dorang sanggup bunuh. haishh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...