Monday, September 6, 2010

best of photography.

www.tips-fb.com
saya memang hargai karya karya mereka yg memetik picu camera mereka dgn bernas sekali. hayoyoyo. bile lagi saya mahu jadi seperti mereka? 

aiseyman. camera tak cukup power lah nak jadi macam mereka. bila lah nak ade camera yg berkuasa tinggi seperti mereka? bila lah nak jadi pakar dalam pengeditan photo macam mereka?

sesiapa sudi ajar? sila kan. saya rendah kan diri saya serendah yang mungkin. ;)





hebat kan? maybe ada yg tak sependapat dgn saya. tapi saya rasa photo phot di atas sangat hebat. pandai mereka memetik picu camera ye?dan pandai sungguh mereka snap situasi yang sangat artistik. hewhewhew.

bila saya mahu jadi seperi mereka? tunggu camera berkuasa tinggi dulu. hehehe. ;)

Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...