Thursday, September 9, 2010

wajib bace!

www.tips-fb.com
rase rase nye sesuai ke tajuk yang saya letak tu? tapi post kali ni betul betul buat saya terdesak. sebab memang wajib bace pun.
kalau tak wajib, wajib kan jugak ye? bukan ape kalau tak bace, rugi woo. bukan senang saya nak buat post ni. hehehe. ;)

okey dengan kesempatan ini, saya nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua bloggers and pembaca pembaca blog ni. ade ke? ahaks! btw, saya ingin menyusun sepoloh jari memohon ampun dan maaf di atas segal tindak tanduk saya sama ade sedar atau tidak edar. jika ade terguris hati, terguris tangan anggota badan ke di sebabkan oleh saya, MAAFKANLAH

saya takmau tulis panjang panjang nanti korang gak penat nak bace. i want to make it short but nice bak kate omputih. hewhewhew. ;)

harap ketemu lagi lepas raye ni. kalau saya sempat online, saya akan berblogwalking lagi and post banyak banyk post yang best best.

kepada penaja utama blog saya iaitu encik NUFFNANG, thank you so much for your 'duit raya'. really appreciate it! without you, my blog will not be like this. thank you so much! next time, give more buffered earnings for me. hehehe. kidding!MySpace

SELAMAT HARI RAYA!MySpace
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...