Friday, October 15, 2010

dugaan berkawan.

www.tips-fb.com
oh. makin sedih pulak bila nak buat entry terbaru kali ni. lagi lagi dgn lagu kat sebelah ni ha. aww. sedeh.

iena taktau lah nape lately banyak sangat perkara yang boleh mbuat iena semakin stress. dgn perangai rakan rakan sekeliling lagi.

ni betul betul iena stress. so, iena buat keputusan nak lari sekejap ke KL mintak nasihat keluarga.

ya ALLAH, selamatkan lah persahabatan kami semua. semoga tiada lagi ribut taufan yang melanda. KAU buka kan lah hati semua rakan rakan ku termasuk lah aku. amin. ;(


btw, welcome FINAL EXAMS and good bye everybody.


Meh Like sini! ;)

6 yang sayang iena.banana:

Nona Nadzirah Anak PakDin said...

jangan sedih2 my dear.
biasa la manusia, mcm2 pe'el kn.

Nona Nadzirah Anak PakDin said...

jangan sedih2 my dear.
biasa la manusia, mcm2 pe'el kn.

misyamissyou said...

gud luck exam ye..fokus je exam tu dulu..lain2 pk pas exam..

~cik tiram~ said...

sabar laaa...ye? banyak2 doa pada ALLAH..

iena.[banana] said...

nona: tenkiu. ;)

iena.[banana] said...

misya: tenkiu. hukhukhuk.

ciktiram: tenkiu. insyaallah. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...