Thursday, August 6, 2009

Micheal Jackson di bunuh untuk sekat Islam berkembang????,

www.tips-fb.com

Konspirasi Kematian Micheal Jackson!!!!

Micheal Jackson (MJ) adlah seorg manusia yg sgt penyayang. Byk hartanya telah di habiskan dlm mmbantu dan mnyokong gerakan2 amal spt Afrika Amerika, mangsa AIDS, mangsa dera kanak2 dan bmcm2 lagi. Wlaupun dan bbuat pelbagai kbaikan, MJ masih gagal mencari ketenangan hati. Dia cumalah seorg budak yg terperangkap di dlm badan seorg lelaki. Impian nya adalah utk mnjadi budak kecil selama2 nya. Impian ini di tmbah pula dgn sejarahnya di dera semasa kecil mnyebabkan dia membina Neverland, tmpt utl seluruh kanak2 di dunia bmain dan gembira di situ.

Namun MJ telah mbuat keputusan yg bakal mmberikan impak yg sgt besar di dlm hidupnya. Melihat kehidupan dan ketenangan yg dimiliki oleh abangnya (Jermaine) setelah memeluk Islam, MJ telah mmbuat satu kenyataan gempar di satu press conference pd tahun 1989. "Saya telah melihat Islam di dlm abang saya, saya telah mmbaca buku tentang Islam dan suatu hari nnt saya mahu rasakan ketenangan dan keamanan Islam itu."

Sejak kenyataan itu hidup MJ tidak sama seperti dahulu lagi. Dituduh berasmara dgn kanak2, ditmbah dgn pndangan2 negatif drpd media Amerika Syarikat, membuatkan MJ melihatnya sbg satu ikon yg gagal seterusnya mmbuatkan influence MJ berkurangan.

Melarikan diri drpd tekanan pihak Media USA, MJ telah tinggal di England selama beberapa tahun. Di England, MJ berkwn rapat dgn Yusof Islam. Dr Yusof Islam, MJ bljar serba sedikit ttg Islam. Malah semasa di England, MJ telah bkwn rapat dgn seorg pencipta lagu, Zain Bhika yg telah mnciptakan lagu "Give Thanks To ALLAH" khas utk di nyanyikan oleh MJ bila2 masa dia bersedia.

Semasa kes asmaranya dgn kanak2 di jlnkan, MJ telah melarikan diri dan menetap di Bahrain. Di sana dia menjadi tetamu khas kpd anak Sultan Bahrain. Di sinilah MJ mula mendalami Islam. MJ belajar sembahyang, baca Al Quran dan mcm2 lagi slama 3 tahun. Akhirnya pd November 2008, MJ pulang ke Los Angeles dan membuat majlis memeluk Islam secara rasmi di rumah kwn karib nya. Pada December 2008, MJ telah pergi menunaikan haji bersama Sultan Bahrain dan anaknya.

Utk konsert terakhirnya, MJ mmpunyai agenda yg tersendiri. Dia memaklumkan yg ini adalah konsert terakhirnya dan berhasrat utk mengumumkan yg dia adalah seorg Muslim. Malah MJ juga mahu menyanyikan lagu Give Thanks To ALLAH pd konsertnya tersebut bsama Yusof Islam. Sbb itulah MJ memilih London sbg tempat konsert terakhirnya bukannya di USA krn takutkan pihak berkuasa USA.

Pada 12.30, 25 June, MJ memeluk manager nya dan mngucapkan selamat malam. MJ berkata, "Slpas berlatih selama 2 bulan, akhirnya saya dah bersedia utk konsert ini." Slpas melambaikan tangan dan mngucapkan selamat malam, MJ pun pulang ke hotel. Tapi kira2 jam 2.26 pagi, MJ di dapati telah meninggal dunia. Semasa 991 dihubungi, byk soalan yg ditanya seolah2 mereka tak tahu siapa MJ dan di mana MJ berada. Nampaknya ada pihak yg cuba melengahkan masa bantuan tiba. Tambah pelik bila pihak hospital mengatakan hasil autopsy hnya blh di perolehi slpas 2 bulan sdg kan teknologi skrg dan btambah canggih.

Oleh kerana itu, keluarga MJ telah pun mngupah private doktor utk mbuat autopsy kpd MJ. Keputusannya di kluarkan hnya slpas 4 hari. Ternyata MJ mati krn terlalu byk dos anaethestic, satu ubat yg mampu mbuatkan jantung berhenti berdenyut jika di ambil scra berlebihan. Satu kputusan yg tidak di war2 kan di media ialah perut MJ tidak mpunyai langsung ubat ini. Tp darahnya di penuhi dgn ubat tersebut. Malah badan MJ dipenuhi dgn kesan suntikan seolah2 ada org secara paksa menyuntik ubat tersebut ke dlm badan MJ.

Dlm CNN smasa di interview, Presiden Amerika Syarikat Barrack Obama tlh mngeluarkan satu kenyataan yg agak pelik. " Saya suka MJ. Saya mbesar dgn lagunya. Ia satu kehilangan yg bsr tp saya jamin tiada konspirasi dlm kematiannya." Pelikkan knp seorg Presiden beria2 ckp tiada konspirasi dlm kematian MJ sblm kputusan rasmi autopsy MJ dikeluarkan??? Klu betul lah MJ bunuh diri, buat ape lah dia beri2 nak berlatih slama 2 bulan utk konsertnya? Tak gitu????

Keluarga MJ inginkan MJ di kebumi kan scra Islam. Tp CIA telah muncul dan memberi ugutan jika pengebumian scara Islam di lakukan scara awam (dlm TV). Ugutannya ialah Katherine, ibu MJ tidak akan mdpt hak pnjagaan anak2 MJ sbaliknya Debbie Rowe yg akan dpt. Akhirnya mrk bsetuju utk MJ dikebumi kan scr Islam di Neverland. Tapi dgn syarat, satu pengebumian olok2 scara Kristian mesti diadakan. Itulah yg anda semua tengok di TV. Sbb itu lah keranda MJ ditutup dan x di bukak. Sbb mayatnya tak pernah ada dlm itu. Ini semua dilakukan semata2 nak bgtau duni yg kononnya MJ bkn lah seorg Islam.

(Sheikh Ha**d)
The Brotherhood of Islam
Buletin Bahrain


p/s: (Pesanan dr pengirim emel). Demi anda semua, kami sanggup bersengkang mata utk terjemahkan emel yg kami terima ini. Tak tahu ttg wujudnya konspirasi kematian MJ. Mungkin benar, mungkin tidak. Hanya ALLAH shj yg tahu.

Meh Like sini! ;)

5 yang sayang iena.banana:

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

sungguh ker artikel ini..sekiranya benar..alangkah malangnya nasib mj

nurulyena said...

ntah lah. wallahualam. ;)

Solehah said...

first time dengar bout konspirasi mcm ni..apapun thanks ya for e info.

wan wma said...

WAH...blog ni pun apa kurangnya..sangat menarik! Lagipun awak sangat rajin...

ayisy said...

saya pun ada dengar gak kes ni.. tp baguslah kalau betul MJ seorang muslim.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...