Tuesday, August 4, 2009

wow! cuti mengejut!!!!! yeay! ;D

www.tips-fb.com
Hohohohoho. Akhirnya uniten muadzam shah memberi cuti dan ditutup dgn rasmi nya!!! Yeay! Bagus jugak cuti. Xde lah aku nk pening2 kpala nak pikir pasal kuiz 2-3 hari nih. Nak relax kan otak pun x boley. Menci betol.

Tapi lepas kuiz AMAB td, aku dgr dr kwn2 sekelas aku, bhw Uniten akan ditutup start pukul 3ptg! Wow! Unbelievable! Tapi Sir Zulkifli masih teruskan pelajaran sbb chapter yg dia ajar itu msuk dlm midterm lepas cuti! Arggghhh! Study jugak ke time cuti??? Wohohohoho.

Lepas aku hbis klas tu, aku dgr plak, Desasiswa Harmoni terpaksa di kosongkan by 5 p.m! OMG! Aku mane kemas brg lagi doh! Ape lagi dgn kelam kabut nye aku kemas brg. X lipat baju pun. Hahahahaha. Hentam saje lah labu! Janji aku balek. Hihihihihi. X sempat aku nk relax2. Hhahahaha.

Kecoh punye kecoh. Dgn rasminya kiteorg di beritahu UNITEN KSHAH ditutup sehingga 10/8/09. Tapi bg yg amek degree, dilanjutkan ke 16/8/09. Wow! Sgt best! Hahahahaha. Ape lagi, kiteorg gerak lah dgn secepat yg mungkin. Singgah Shell jap isi minyak then bkumpul dkt Petronas Hiway. Check ape yg patut. Hohohoho. Sgt meriah. Mane tak nya, sume budak UNITEN berkumpul di situ. Smpai jem lah. Hahahahaha. About 4.45pm kiteorg gerak. Konvoi ramai2. Hahahahaha.

Dgn kelajuan 140km/j tanpa di halang dgn byk kereta dan lori, akhirnya smpai di MCD Senawang about 6.40p.m. Sgt cepat. Yelah semangat nak balik KL lah katekan. Hohohohoho. Smpai MCD, parents Farah blanje mkn. Wow! Itu satu rezki! Hehehehe. Thanx aunty, uncle! Hehehehe. Thanx kat Farah jugak. Hehehehe.

Lebey kurang pukul 8p.m. kiteorg gerak kembali pulang ke KL. Lame gak lepak di McD. Huhuhuhuhu. Same jugak dgn kelajuan 140km/j di Highway, 8.30p.m aku telah selamat sampai ke destinasi yg di tujui. Hehehehehe. Seb bek ade parking lagi kat umah aku nih. Hehehehehe.

Ape2 pun, cuti2 jugak, jgn lupe study eh. Hihihihi. Kpd kwn2 ku yg kena kuarantin, smoga cepat sembuh ye.

Chowwwzzz! ;)

p/s: X saba pulak nak balek raya nnt. ;)
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...