Friday, August 28, 2009

mcm2 berlaku dlm seminggu lebey neyh!! ;)

www.tips-fb.com
Agak seminggu lebey aku x update blog nih. Almaklum lah. Busy dohh. Hehehehehehe. Tp boleh di katakan mcm2 berlaku dlm mase seminggu lebey neyh. Hihihihihi. Nak aku cite? Aku cite seringkas nye lah yer?? ;)

Aku nk cite pasal midterm management science aku ni ha. Bapak susah! Lain dr tutorial yg di buat kot! Adoi. Aku pun dah pening dah. Takot pun ade neh. Tlg arh. Susah giler beb! Adoi! Masalah lecturer yg buat soklan ni! Lain yg kau ajar lain yg kuar. Siot jer! Tapi xpe. Dah lepas kan? Focus kat lain pulak nnt. Hehehehehe.

Cite pasal puase plak. Sempena bulan Ramadhan ni, aku dah pun berniat utk puase penuh (malas nk ganti sbnrnya) Hahahahaha. Tp klu pompuan, xkan penuh kot??? Phm2 sdri lah ye. Hahahahaha. Terawih mcm biase lah. Kdg2 buat kat masjid kdg2 buat sdri je kat umah. Bkn nye ape, kdg2 x smpt nk ke masjid. Hehehehehehe. Bazar Ramadhan kat Muadzam nih pun okey lah. Takde lah bohsan sgt. Meriah lah sikit dr tahun lepas dan lebih luas kwsan nye! Hehehehehehe.

Then ade satu mlm tu, tayar keta Lynn pecah tgh jalan! Agak terkejut! Ade ke org buang pisau rambo tgh jalan? Bangang ape? Org lain pulak yg kena. Masalah tol! Tak pasal2 rm300 Lynn terbang mcm tu je. Seb bek kbtulan dua tayar tmsuk tayar yg pecah tu dah botak. Alang2, tukar je lah sekali. Ye x? Hehehehehehe.

Minggu ni ade lah minggu berkempen utk mencarik calon MPP yg baru! Sudah semestinya geng aku menyokong Haziq OH!!! Nombor percalonannya 11!!!!! Fuh! Kiteorg mmg sgt2 lah semangat! Sampai lekat nombor 11 dekat keta, pintu rumah, dekat baju pun! Punye lah semangat! Rabu mlm khamis tu, aku join konvoi dr wisma ke Ilmiah. Sgt riuh rendah! Kereta sgt lah byk sbb ade 11 percalonan! Mane tak nya! Hahahhahahaa. Tapi aku agak penat ah menekan clach keta Yana yg tinggi tuh. Adoi! Tapi ape2 pun, dgt best! Smbil mngibar2 banner yg ade, menjerit2, hon di bunyikan! Sgt best! Hehehehehehehe.

Pada malam yg same, satu bufday suprise telah di adakan utk RIRI! Hahahahahaaha. Kiteorg sgt2 lah setan time tu! Plan dia mcm ni. Sherry di minta pengsan di tgh jalan dgn alasan tension gadoh teruk dgn Adib. Aku, Irma dan Lynn telah menyorok di sebalik Wasabi kepunyaan Shilala dgn sebaldi air, 6 botol yg di penuhi dgn air sabun dan 1 botol air kosong. Shilala di minta menemani "si mangsa" di rumah utk mengelakkan syak wasangka! Ceh! Padahal nak kena kan dia sekali, sbb bufday dia ari tu x kena ape2 pun. Hahahahahha. Setan x kiteorg??? Haahahahaha. Maka bermula lah drama di loby Blok A Harmoni. Nadia dgn smgt nye menjerit2 memanggil2 mintak tolong dr kwn2 yg lain terutamanya "si mangsa"! Kami bertiga yg menyorok ni pun, telah bersedia sampai "si mangsa" smpai di tmpt kejadian. Dgn kekuatan yg ade, kami bertiga berlari sekuat hati lalu mnyimbah air yg telah disediakan kpd "si mangsa"! Hahahahahaha! Sgt setan! Hohohohohoho!

Ape2 pun seminggu neh ade suka dan duka yg di lalui bersama! Cewah! Poyo giler!
Hahahahahaa.

Chowwzzzz!!!!!!

p/s: Mood best! ;)
Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...