Wednesday, January 12, 2011

appreciate your friends.

www.tips-fb.com
salam kawan kawan. post kali ni just random untuk sesapa je yang ada kawan. tidak ada kena mengena dengan yang dah mati ataupun yang masih hidup.

it is nice when your friend appreciate you no matter what happen rite? yes. memang nice gile. but it is not nice when your friend not appreciate whatever you do for your friendship. sakit hati tak? sedih tak? hurmm.

jelas disini. iena tak ego mana nak taknak tegur sapa sapa yang pernah nak bermusuh dengan iena. iena just terfikir, buat apa nak baik balik dengan orang yg tak pernah hargai kita and meletakkan kesalahan yang sangat besar yang kita sendiri taktau apa punca nya? then sesuka hati tegur iena macam takde apa apa berlaku antara kitaorang. "BULLSIT"!

so kalau ada orang fikir iena ego, its up to you. i know what i am doing. my parents know what i am doing. Allah knows everything than you. yes. i'm professional. but not to a person that already make me as her enemies. sorry friend.

kepada yang tak memahami, teruskan lah fikir yang aku ni tak professional. aku tahu sape aku. aku sedih sebab dengan kau sekali tak paham keadaan aku. kita dah berkawan berapa lama agaknya sebelum kau kenal dia? fikir kan lah.

seriously, i'm not a TOO "touching" person. i'm not a same like your other friends. thank you.



Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...