Saturday, June 26, 2010

2nd tag. ;)

www.tips-fb.com

wahh. dpt dua tag lah hari ni! hekhek. ;)
bangga jap. haha. tens lah yep cik tyqaaa!
siap ada award lagi. maceh daun keladi again. ngee~ ;)


dah takyah byk cite, neh ku dah jawab soklan tuk tag kali ni. ngee~

Apa nama blog anda & Kenapa letak nama tu?
; iena. [banana]'s BOX
; sebab nama aku iena and banana tu kawan aku si shilala slalu panggil and BOX tu sbb aku rase mcm blog ni mcm aku punye KOTAK penulisan aku. phm ke? kuikui~ ;)

Apa nama URL blog anda & Dari mana datangnya nama itu?
; nurulyena
; sbb nurul tu mmg dah ada dlm name aku and yena tu hanya ejaan selain ejaan iena, ina, eyna dan sbgnya. ;)

Apa method dlm penulisan anda?
; campur baur. klu English, tunggang langgang. klu Malay, pasar. ngee~

Pernah terasa nak hapuskan blog? Sebab musababnya?
; tak pernah langsung cuma pernah tak active utk bbrpa ketika. hehe~ ;)

Pernah ahli keluarga baca blog anda?
; taktau lah. parents mmg taklah nak bace. cousin ade kot yg bace. hoho. ;)

Apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan ada yang kata cantik?
; tak pernah org kata blog aku buruk tp ada yg komen blog berterabur sket. tp tu blog yg dulu. skrg berwajah baru. hehe. ;)

Bila blog anda di beranakkan?
; lame dah. tahun lepas. active jap. pastu tak sbb busy study. skrg active balek. birth of date blog aku ni 24 June 2009 iaitu 2 hari sebelum MJ kesygan sy meninggal dunia. hukhuk. ;(

Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
; my bestfriend anna kot. dulu dia ada blog jugak. tp skrg dia dah buang. ;)

Apa perasaan anda bila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah?
; mana sekolah lagi dong. ngee~ ;p

5 - 10 orang seterusnya yg nak di tagged?
; haish tak tau lah nak tag sape lagi. tag mane yg mampu je lah eyh? sorry. ;)


Meh Like sini! ;)

0 yang sayang iena.banana:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...